Categories
Recent articles
Tools for promoting social enterprises - two practical workshops for social entrepreneurs

Cum să atragi clienți pentru întreprinderea ta socială? Cum să comunici despre afacerea ta socială - cu beneficiarii, comunitatea, finanțatorii, autoritățile locale?
Vom răspunde acestor întrebări în cadrul a două webinarii, pe 13 și 14 aprilie, alături de cei care lucrează în întrepridneri sociale care fac lucruri remarcabile!
Cum să atragi clienți pentru întreprinderea ta socială?
📅 13 aprilie
Invitați
- Ion Georgescu, antreprenor social, Moara de Hartie
- Alexandra Petcu, antreprenor social, FlairScent
- Elena Vasiliu, specialist marketing & comunicare ADV România
Vei afla despre
- Abordarea practică a promovării (strategie, proces, tactici, costuri)
- Ce funcționează mai bine pentru atragerea clienților
- Ce factori influențează capacitatea întreprinderii sociale de a avea succes în piață
- Instrumente online pentru a crește vizibilitatea afacerii
+++ răspunsul la întrebarea ta din formularul de înregistrare
Descoperă mai multe despre activitatea antreprenorilor sociali invitați
MOARA DE HÂRTIE este un loc creat să aducă bucurie. A fost idee și vis, iar acum a devenit realitatea la care lucrăm în fiecare zi.
Conceput ca un Atelier–muzeu, Moara de hârtie, se dezvoltă ca un spaţiu ce reînvie, păstrează şi transmite mai departe tradiţii manufacturiere româneşti şi universale. În cadrul ansamblului, în 2020 a fost inaugurată întreprinderea socială Bucătăria Dealul Morii, care sprijină cu mese calde persoanele nevoiașe din comunitate și am ajuns în prezent la 20 de bătrâni și copii. Pentru a putea continua pe termen lung acest proiect și a-l extinde, întreprinderea a implementat modelul de „mese în aşteptare”.
Descoperă ce scrie Ziarul Financiar despre povestea afacerii sociale din Comana.
Vezi povestea afacerii și intră în culisele întreprinderii sociale ⬇️
FLAIR SCENT este o afacere socială care s-a născut la intersecția dintre pasiunea pentru lumânările parfurmate din ceară de soia și dorința de crea oportunități de angajare pentru persoanele din medii defavorizate.
Descoperă cum a început Alexandra să facă lumânări din ceară se soia și vizitează-i profilul de Instagram să descoperi ce minuni face în atelierul ei cochet!
Cum comunicăm despre afacerea noastră socială?
📅 14 aprilie
Invitați
- Alice Stavride, director CONCORDIA Development
- Elena Potur, antreprenor social, Asociația La Timp
- Elena Vasiliu, specialist marketing & comunicare ADV România
Vei afla despre
- Comunicarea cu beneficiarii, comunitatea și partenerii - provocări și recomandări
- Cum comunicăm eficient cu finanțatorii și autoritățile locale
- Materiale de comunicare - planificare, creare, difuzare și amplificare
+++ răspunsul la întrebarea ta din formularul de înregistrare
Descoperă mai multe despre activitatea invitaților
CONCORDIA Development, intervine în comunitățile sărace pentru a-i ajuta pe cei care trăiesc aici să-și construiască noi povești de viață. Prin casele de tip familial, centrele de zi, școlile și locuințele sociale din București, Ilfov, Dâmbovița și Prahova, ajută copiii și tinerii să-și regăsească încrederea, să se dezvolte și să pornească pe un nou drum spre o viață independentă.
Organizația Umanitară CONCORDIA a dezvoltat două întreprinderi sociale în România: Brutăria CONCORDIA și Hostelul Bread&Breakfast. Pe lângă componenta de business de a genera venituri, componenta socială este cea mai importantă. Prin aceste proiecte, tineri proveniți din medii dezavantajate, comunități sărace, centre de plasament sau care au crescut în proiectele organizației își dezvoltă aici competențele și își formează experiența necesară pentru piața muncii.
Citește despre ce scrie Forbes România despre despre modelul de afacere sociala dezvoltat de Concordia.
Descoperă povestea organizației ⬇️
ASOCIAȚIA LA TIMP oferă servicii de terapie copiilor cu nevoi speciale și/sau întârziere în dezvoltarea globală a personalității în vederea integrării acestora în comunitate și familiilor acestora sub formă de consiliere și psihoterapie.
În acest articol poți afla mai multe despre Elena Potur, tânăra cu licență de psihoterapeut, care a devenit antreprenor social.
Descoperă povestea organizației și intră în culisele unui loc magic ⬇️